niedziela, 1 grudnia 2013

Aleksandra Krzos: Przenosiny do Polic były trudne (ROZMOWA)

Trwa mecz na szczycie Orlen Ligi. Impel Wrocław po dwóch setach remisuje z Chemikiem Police 1:1. My porozmawialiśmy przed tym spotkaniem z Aleksandrą Krzos - byłą libero Impela Gwardii, a obecnie siatkarką Polic.

- Wyjazd do Polic był bardzo trudny. Pierwszy raz wyjechałam z domu, pierwszy raz zmieniałam klub i praktycznie nikogo nie znałam w Policach. Ważne było dla mnie to, że mój chłopak pojechał ze mną i przez pierwsze dwa miesiące wspierał mnie bardzo, był przy mnie. Police to małe miasto i nie ma zbyt wiele atrakcji, więc żeby się rozerwać trzeba jechać do Szczecina np. na zakupy, do kina, czy też na dobry obiad - mówi Krzos.

Polecamy całą rozmowę TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A Ty co o tym myślisz? Komentuj!